سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصباحی‌مقدم در نشست خبری:

دستگاه‌های خدمت‌رسان و پاسخگو در "جشنواره خدمت‌رسانی" انتخاب می‌شوند

یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: دستگاه‌های برگزیده در پاسخگویی به مردم در ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز در طی نشست خبری درباره ششمین جشنواره «خدمت‌رسانی و پاسخگویی » توضیحاتی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در 22 بهمن برگزار خواهد شد افزود: سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همچنین سایر دستگاه‌های نظام باید در قالب خدماتشان به مردم اطلاع رسانی کنند که ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی این مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نوعی از سه قوه دعوت می‌کند تا از ظرفیت‌های جشنواره مذکور جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نوعی می‌‌تواند در بین دستگاه‌های نظام رقابت در زمینه پاسخگویی به مردم ایجاد کند گفت: قطعا زمانی که رقابت در بین دستگاه‌ها درخصوص پاسخگویی به مردم ایجاد شود رضایت خاطر مردم تأمین خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقدمات برگزاری ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به صورت ملی فراهم شده است تأکید کرد: خدمات ارائه شده در جشنواره مذکور هم به صورت ارائه نمودار و هم به صورت خدمات الکترونیک است.

مصباحی مقدم تصریح کرد: طبیعتا در رابطه با ارائه خدمات به مردم در بین دستگاه‌ها نظرسنجی صورت خواهد گرفت تا از آن طریق به دستگاه‌ها رتبه‌‌ای داده شود و نهایتا در پاسخگویی به مردم طی نظرسنجی‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.