سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان دور رفت و آغاز دور برگشت سوپرلیگ کاراته مردان

هفته آخر دور رفت رقابت های سوپرلیگ کاراته مردان به پایان می رسد و هفته اول دور برگشت این رقابت ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرونده هفته آخر دور رفت و همچنین هفته اول دور برگشت رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور فردا سه شنبه 13 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر واقع در منطقع 5 تهران با برگزاری 9 دیدار بسته و آغاز خواهد شد.
 
این رقابت ها ساعت 10 صبح با انجام مسابقات در بخش کاتا در 2 تاتامی این سالن ورزشی آغاز می شود.

در گروه یک و از دیدارهای هفته آخر دور رفت ، شهرداری سنندج استراحت دارد و باشگاه پولاد قم به دیدار دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت و تیم صنعت برق هرمزگان به رویارویی با کان ذن ریو می رود.

در ادامه دیدارهای هفته آخر دور رفت در گروه 2 تیم تصتای آوای رزم استراحت دارد و مناطق نفت خیز جنوب به مصاف دانشگاه پیام نور می رود و تیم کارگزارن بیمه فرزام که نخستین حضور در سوپرلیگ را تجربه می کند به رویارویی با پاس قوامین می رود.

در ادامه رقابت ها ، هفته اول دور برگشت با انجام چهار دیدار آغاز خواهد شد و در گروه 1 در حالیکه دانشگاه آزاد اسلامی با قرعه استراحت روبرو شده است تیم صنعت برق هرمزگان با کان ذن ریو مبارزه خواهد داد و باشگاه پولاد قم به دیدار شهرداری سنندج خواهد رفت.

در گروه 2 نیز پاس قوامین با قرعه استراحت روبرو شده است و دانشگاه پیام نور به مصاف تصتای آوای رزم  خواهد رفت و مناطق نفت خیز جنوب نیز با کارگزاری بیمه فرزام روبرو خواهد شد.

یادآور می شود در دیدارهای معوقه از هفته دوم دور رفت دانشگاه آزاد اسلامی به رویارویی با صنعت برق هرمزگان خواهد رفت و باشگاه پولاد قم نیز به مصاف صنعت برق هرمزگان می رود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.