غدیر پایتخت، میزبان سوپرلیگ مردان تا پایان سال

بر اساس توافقی که با مجتمع فرهنگی ورزشی غیر شده است، هفته های باقی مانده سوپرلیگ کاراته مردان تا پایان سال در این ورزشگاه پایتخت برگزار خواهد شد.

غدیر پایتخت، میزبان سوپرلیگ مردان تا پایان سالمحمدعلی زمانی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این خبر گفت: براساس توافقی که با مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر نیروی انتظامی شده است، هفته های باقی مانده رقابت های سوپرلیگ کاراته مردان تا پایان سال به صورت ثابت در این سالن ورزشی برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بر اساس قراردادی که به امضاء رسیده تا پایان سال کل هفته های سوپرلیگ مردان در روزهای سه شنبه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه پخش مستقیم تلویزیونی نیز از این رقابت ها خواهیم داشت.
 
زمانی در خصوص هفته دوم که روز گذشته در سالن ورزشی شهید کبکانزان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات به لحاظ فنی در سطح خوبی برگزار شد و برای نخستین بار از سیستم ویدیو چک برای کنترل مسابقات و رسیدگی به اعتراض های تیم ها و مربیان استفاده شد و در هر دو تاتامی این سیستم اجرا شد.
 
رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ادامه داد : همان گونه که قبلل هم عرض کردم به تدریج که پیش رویم تیم ها منسجم تر می شوند و هر کدام از تیم ها بهتر خود را پیدا می کنند و به همان نسبت نیز شناختشان از حریفان بیشتر می شود و بنابراین اختلاف امتیازها بیشتر خواهد شد.
 
زمانی تصریح کرد : می توان گفت که در هفته سوم رقابت ها، تقریبا تیم اول دور رفت مشخص می شود و  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و بر اساس زمان بندی که انجام گرفته سوپرلیگ در زمان مشخص به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار