سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آمار نگران کننده حوادث رانندگی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این استان در حوادث رانندگی کشور آمار نگران کننده ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا بنی اسدی فر افزود: اگر در روزهای پایانی امسال کاری برای کاهش آمار حوادث رانندگی انجام ندهیم در زمره استان های دارای بیشترین تعداد جانباختگان و مصدومان حوادث رانندگی قرار می گیریم.

وی با اشاره به هزینه های بالای خرید دوربین های کنترل سرعت تصریح کرد: خیران بر اساس توان خود می توانند در این زمینه به کمک نیروی انتظامی بیایند.

بنی اسدی فر گفت: امنیت مقوله ای فراگیر و مهم در بخش های مختلف اقتصادی،اجتماعی، سیاسی و امنیتی است و همه اقشار جامعه به آن نیازمند هستند.

وی با اشاره به اینکه نگران کننده تر از همه مسائل، مشکلات حوزه ترافیکی است ، افزود: کاهش حوادث رانندگی با جلب کمک خیران، اقدام خیری است که موجب می شود تعدادی از سرپرست های خانوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست ندهند.

بنی اسدی فر با تاکید بر اینکه پلیس به تنهایی نمی تواند در اجرای مامویت های خود به موفقیت کامل دست یابد تصریح کرد: همکاری مردم و خیران زمینه ساز موفقیت نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های خود است.

وی اقدامات فرهنگی را یکی از ابزار مهم کاهش حوادث رانندگی و سایر تخلفات برشمرد و گفت: رسانه ها ابزار مهمی در توسعه و ارتقای فرهنگ ترافیکی هستند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آمار ، تصادف ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.