سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاشان را کودکانه بگردیم"

نخستین برنامه"کاشان را کودکانه بگردیم برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از اصفهان کاشان، مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی کاشان ضمن تاکید بر اینکه تورهای ویژه کودکان یکی از ظرفیت های مغفول مانده گردشگری است گفت:بر همین اساس موزه اسباب بازی و عروسک با همکاری واحد گردشگری این اداره تلاش کرده است با محوریت گنجینه این موزه و جاذبه های گردشگری شهر کاشان پیشقدم تورهای تخصصی کودکان شود.

محسن جاوری افزود:از مدت ها پیش و در شورای مشاورین این اداره دغدغه طراحی برنامه های گشت مخصوص کودکان را داشتیم و با توجه به وجود جذابیت های متنوع تاریخی،طبیعی و فرهنگی کاشان و اینکه تا به حال به این موضوع پرداخته نشده است،ضرورت برنامه ریزی برای گردشگری کودک بیش از پیش احساس شد.

وی گفت:ما با راه اندازی کارگروهی که تجربه و دغدغه کار کودک و گردشگری را دارند در حال برنامه ریزی،اجرا و توسعه گردش های هدفمند کودک و خانواده هستیم.

مدیر میراث فرهنگی و صنایع دستی کاشان گفت :برنامه نخست که با عنوان " از سرزمین عروسک و اسباب بازی تا ماجراجویی در شهر زیرزمینی" شامل بازدید از موزه اسباب بازی و عروسک،برگزاری دو کارگاه ساخت اسباب بازی و عروسکبه همراه نمایش خیمه شب بازی در حیاط موزه بود.بازدید از خانه تاریخی بروجردی و بازگویی داستانهای مرتبط با نقش و نگار این خانه تاریخی از منظر کودکانه روایت شد

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.