سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار دوستانه هنرمندان پیشکسوت با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

روز گذشته 11 بهمن در نشستی دوستانه چند تن از پیشکسوتان هنر با حضور در «موسسه هنرمندان پیشکسوت» با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بین الملل دیدار کردند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نشست با «حجه الاسلام محمد علی امینیان» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بین الملل صبح امروز به میزبانی «سیدعباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در محل دفتر این موسسه و با حضور هنرمندان با سابقه ای از حوزه های مختلف هنر همچون «اسماعیل خلج»، «عزت الله مهرآوران»، «میلاد کیایی»، «حسینعلی پرستار»، «یوسف صدیق»، «محسن حاج علی اکبری» و «سعید امیرسلیمانی» که برای پیگیری امور عضویت خود در موسسه حاضر شده بود برگزار شد.

در این نشست هر کدام از هنرمندان ضمن بیان دیدگاه های خود درباره شرایط امروز هنرمندان پیشکسوت، دغدغه های خود را در این خصوص با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گذاشتند. 



بر اساس این گزارش «حجه الاسلام امینیان» نیز خود را از دوستداران حقیقی هنر و هنرمندان معرفی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که امروز در این جمع دوستانه حضور دارم، به عقیده من اعتلای هنر به منزله اعتلای فرهنگ جامعه و مردم است و پاسداشت پیشکسوتان و زحماتی که برای این اعتلای فرهنگی کشیدند ارزشمندترین کاریست که باید برای هنر و هنرمند انجام داد. 

امینیان همچنین اظهار داشت : وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی و شخص وزیر جناب آقای «دکتر علی جنتی» همواره حوزه پیشکسوتان هنر را مورد توجه قرار داده است و در آینده نیز چنین خواهد بود. من پیام ها،دیدگاه ها و دغدغه های شما هنرمندان را که در این جلسه صمیمی و دوستانه ابراز شد به وزیر محترم انتقال خواهم داد.

در این دیدار دوستانه که تا بعد از ظهر طول کشید، «سید عباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان از بابت مشکل جدی کمبود جا گفت : متاسفم که امکان دعوت از سایر هنرمندان و تعداد بیشتر عزیزان در دفتر موسسه فراهم نیست و همیشه از این بابت می بایست نگران و شرمنده ی اعضای موسسه باشیم.

وی در ادامه گفت : خوشبختانه با پیگیری و حمایت های پیشکسوتان و مسئولین موفق به ارتباط با «دکتر محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور شدیم و ایشان و تیم مدیریتیشان هم نگاه بسیار مثبتی نسبت به این موسسه پیدا کرده اند و خبرهای خوبی برای سال آتی در راه است که یکی از ان اخبار مربوط به حل و فصل شدن مکان موسسه و پاتوق هنرمندان است که شایسته است پیشاپیش از دکتر نوبخت و مدیرانشان قدردانی نمایم.

عظیمی همچنین با توجه به اولین حضور مشاور وزیر در دفتر موسسه تاریخچه ای از نحوی شکل گیری و مسائل و مشکلات مربوطه با ذکر چندین خاطره تلخ و شیرین از فعالیت کاری و قرار گرفتن در کنار اساتید پیشکسوت گفت.

بیان خاطرات دور و نزدیک میهمانان ، گرفتن عکس یادگاری و اهدای کتاب تازه تالیف از طرف میلاد کیایی به حاضرین پایان بخش این برنامه بود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.