سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده: برخی افراد از نحوه واگذاری ورزشگاه ها بی اطلاع اند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: انتخاب دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نبوده است .

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه افرادی نسبت به انتخاب ورزشگاه امام رضا انتقاد می‌کنند توضیح داد: در ابتدا باید بگویم که انتخاب دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به عهده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نبود و با توجه به صحبت‌های گودرزی وزیر ورزش و جوانان با شورای شهر درنهایت قرار شد دو ورزشگاه در اختیار سرخابی ها قرار گیرد که پس از آن طی نشستی در دفتر سجادی معاون وزارت ورزش این دو ورزشگاه با توجه به صورت جلسه و  قرعه کشی در اختیار سرخابی‌ها قرار گرفت.

از طرفی دیگر حدود 3 ماه پیش تنها به بازدید ورزشگاه اما رضا (ع) توسط کارشناسان پرداختیم که به نظر این ورزشگاه برای تیم های پایه استقلال کارایی بسیاری داشت، بنابراین این طور نبوده است که ورزشگاه ها را به اختیار خود انتخاب کنیم و این انتخابات با قرعه کشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در حال حاضر برخی افراد در رابطه با انتخاب ورزشگاه امام رضا (ع) بیان می‌کنند باید بگویم که این افراد از جریان واگذاری اطلاعی ندارند و خواهشمندم افراد با آگاهی بیشتر صحبت‌هایی را مطرح کنند تا در آن صورت باعث تضعیف تیم و تصمیم گیرندگان باشگاه نشوند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص پرداخت مطالبات کادر فنی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و قولی که دادیم در نهایت قرار است 20 درصد مطالبات اعضای کادر فنی روز چهارشنبه پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، استقلال ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.