سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما:

13 تا 20 بهمن؛ زمان ضبط برنامه‌های کاندیداهای مجلس خبرگان/ مدت هر برنامه 20 دقیقه است

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما گفت: زمان ضبط برنامه‌های کاندیداهای مجلس خبرگان، 13 تا 20 بهمن ماه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، "امیرعلی ملکی" در مراسم «قرعه‌کشی ضبط برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران» افزود: ضبط این برنامه‌ها از  13 بهمن آغاز و تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه 20 دقیقه‌ای داوطلبان یاد شده دو بار از شبکه تلویزیونی تهران و دو بار از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: برنامه همه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری استان تهران در یک استودیو و با دکور واحد ضبط خواهد شد تا از کیفیت لازم برخوردار باشد.

وی افزود: اگر نامزدی تقاضای ضبط برنامه‌های خود در محل دیگری را داشته باشد، متعهد به کیفیت آن برنامه نخواهیم بود.

ملکی گفت: زوایای دوربین، نور، تیم تصویربرداری و کارگردانی برنامه‌های ضبط شده در استودیوی پیش‌بینی شده یکسان خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که شبکه تلویزیونی تهران به تازگی راه‌اندازی شده است و شاید برخی ها از این موضوع اطلاع نداشته باشند، سه روز مانده به زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان، این موضوع در شبکه های خبر و پنج زیرنویس خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به اینکه پیشنهاد برگزاری مراسم قرعه کشی از سوی کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان ارائه شد گفت: برنامه تبلیغاتی تمام نامزدهای خبرگان از استان تهران در 7 روز ابتدایی موعد تبلیغات انتخاباتی پخش و برای 7 روز دوم تکرار خوهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی افزود: پخش برنامه‌های تبلیغاتی از ساعت 15 روز 22 بهمن آغاز خواهد شد.

بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان در شبکه های رادیویی و تلویزیونی تهران، برای هر نامزد صرفا یک برنامه تبلیغاتی تلویزیونی 20 دقیقه ای ضبط، تدوین و پخش خواهد شد و به هیچ وجه تکرار ضبط و پخش برای هیچ یک از نامزدها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.