داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: حمایت از یک لیست و مقابله با لیست دیگر در انتخابات مجلس خبرگان توسط رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه با هدف ایجاد دودستگی میان ملت است.

هشدار آیت الله قمی به دخالتهای بیگانگان در انتخاباتبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محسن قمی داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان تهران ضمن حضور در جمع عزاداران فاطمی در مسجد امام جعفر صادق (ع) تهران با بیان اینکه بیگانگان بدانند که هرکس با هر سلیقه‌ای از میان نامزدهای موجود به مجلس خبرگان راه یابد، وفادار به اصول، ارکان و مبانی نظام خواهد بود، گفت: استکبارستیزی و مقابله با نفوذ قدرت‌های بیگانه در امور داخلی کشور در ذات مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است.

داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با بیان اینکه همه داوطلبان صحنه انتخابات خبرگان از امنای مردم و علمای معتمد هستند، اظهار داشت: این شخصیت‌های ارزشمند و گران‌سنگ، حافظان اسلامیت و مرزبانان مشروعیت نظام به‌شمار می‌روند و لیست‌های متنوع نشانه‌ای از رقابت سالم درون خانواده نظام  است و با فرهنگ رقابت مخرب نظام‌های لیبرالی مغایرت و تفاوت دارد.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: انگیزه اغلب قریب به اتفاق نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انجام تکلیف الهی و وظیفه است زیرا پای ادای تکلیف در میان است و بزرگان حاضر در این عرصه نتیجه‌گرا نبوده و شخصا از رقابت‌های ناسالم گریزانند.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی و طرفداران نامزدهای انتخابات خبرگان هم باید مراقبت ویژه و مضاعفی در پیش گیرند تا ساحت این مجلس از خط‌بازی‌های سیاسی و جناحی مصون و منزه بماند.

آیت‌الله قمی با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای بیگانگان در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد تفرقه و نفاق کار ویژه و مأموریت دشمن و رسانه‌های جمعی آنان است و امیدواریم تمام وفاداران به امام، رهبری و انقلاب توجه ویژه‌ای داشته تا اسیر و گرفتار این فریب شوم نشده و در زمین طراحی شده توسط بیگانگان بازی نکنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حمایت از یک لیست و یک جریان و مقابله با یک لیست و جریان دیگر در انتخابات مجلس خبرگان توسط رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه نمایشی و ساختگی است، گفت: این اقدامات با هدف ایجاد دودستگی و اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد، البته تحقق این اختلافات در سطح ملی خیال خامی است که با هوشمندی و تیزبینی مردم آگاه کشور ما هرگز عملی نخواهد شد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این جلسه تشکل‌های ایثارگری به عنوان وارثان شاهدان انقلاب در بیانیه‌ای که توسط یکی از فرزندان شهدا قرائت شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.