سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بهينه سازي عملکرد زيست محيطي ابتداي کوره پخت واحد گندله سازي

کارشناس اجراي طرح هاي محيط زيست فولاد مبارکه گفت : اين طرح به منظور کنترل هر چه بيشتر غبار و رعايت گسترده تر اصول زيست محيطي در اين واحد انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود قرباني با بيان اينکه در اين طرح از غبارگير با گلوگاه قابل تنظيم( venturi scrubber Adjustable throat) با ظرفيت 120.000 متر مکعب بر ساعت استفاده شد، افزود : با توجه به ميزان گرد و غبار در گالري نوار 08c01 در واحد گندله سازي ،پروژه کاهش غبار در اين محل تعريف و پس از انجام مطالعات اوليه و مشخص شدن نوع غبارگير و ظرفيت مورد نياز،اسناد مربوطه تهيه و مناقصه برگزار شد.

وي با تأکيد بر اين مطلب که طراحي و ساخت اين غبارگير کاملاً داخلي و با همکاري شرکت مشاور فکور صنعت و سنگين نصب در مدت زمان 24 ماه انجام پذيرفت در خصوص عملکرد اين غبارگير گفت: با بکارگيري اين پروژه ، غبار ناشي از فرآيند توليد از 14 نقطه جمع آوري و پس از تصفيه بصورت هواي تميز و بدون هرگونه آلايندگي وارد اتمسفر مي نمايد به گونه اي که خروجي اين غبارگير کمتر از 30 ميلي گرم بر متر مکعب مي باشد.

کارشناس اجراي طرح هاي محيط زيست فولاد مبارکه، مزاياي اجراي اين طرح را بهبود شرايط محيط کار، افزايش سطح سلامت کارکنان، افزايش کيفيت گندله توليدي و همچنين افزايش عمر فن هاي پروسس ذکر کرد.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.