سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

كشف هروئين با طعم گازوئيل

فرمانده انتظامی استان از كشف یك محموله 30 كیلوگرمی هروئین خبر داد كه به طرز ماهرانه ای در بشكه های گازوئیل جاسازی شده بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای تشدید برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچان موادمخدر، ماموران از فعالیت یك باند تهیه و توزیع موادمخدر مطلع و برای دستگیری اعضای این باند وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متوجه شدند، قاچاقچیان قصد دارند، یك محموله موادمخدر را از استان سیستان بلوچستان به فارس و شهر شیراز منتقل و در این شهر توزیع كنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از رصدهای اطلاعاتی، خودرو حامل موادمخدر كه یك دستگاه خودرو تریلر "دانگ فانگ" بود و توسط دو نفر بلوچ هدایت می شد، ‌شناسایی و زیر نظر قرار گرفت.

سردار گودرزی افزود: خودرو تریلر در یكی از ورودی های شهر شیراز توقف كرد و سپس یك قاچاقچی با یك دستگاه خودرو سواری پیكان از شیراز برای تحویل گرفتن محموله موادمخدر به آن دو قاچاقچی مراجعه و مواد را كه به طرز مارانه ای در درون دبه های 20 لیتری "گازوئیل" جاسازی شده بود، تحویل گرفت.

وی اظهار كرد: این محموله توسط یكی دیگر از اعضای این باند، با یك دستگاه خودرو "پژو 405" اسكورت و به درون شهر شیراز انتقال داده شد كه در طول مسیر تردد قاچاقچیان در شهر، ماموران در فرصتی مناسب خودرو حامل مواد و خودرو اسكورت را متوقف و قاچاقچان را دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از خودرو پیكان 30 كیلوگرم هروئین از درون دبه های 20 لیتری گازوئیل و در بازرسی از منزل قاچاقچان در شیراز، 330 میلیون ریال وجه نقد ناشی از فروش موادمخدر و تعدادی وسائل بسته بندی هروئین كشف شد.

سردار گودرزی گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو، پژو 405، پیكان و تریلر توقیف و چهار نفر از اعضای این باند قاچاق موادمخدر دستگیر شدند كه تحقیقات از آنها ادامه دارد.


برچسب ها: هرویین ، کشف ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.