سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

درخشش کونگ‌فوکار کردستانی در مسابقات آسیا

ورزشکار کردستانی در نخستین دوره مسابقات کونگ‌فوتوآی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ نخستین دوره مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی آسیا، در روز جمعه(نهم بهمن ماه) به کار خود پایان داد و تیم جمهوری اسلامی ایران با ۸۷ امتیاز قهرمان شد.

در این مسابقات که در استان کرمانشاه، شهر قصرشیرین برگزار شد، تیم‌هایی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، لبنان، مالزی، کره جنوبی، قرقیزستان، افغانستان، مغولستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان و عراق در قالب 120 ورزشکار در وزن‌های 60 ، 65 ، 70 ، 75 و 80 در قالب 16 تیم به رقابت پرداختند.

«کیا سلیمی» ورزشکار شایسته کردستانی پس از گذارندن اردوهای فشرده تیم ملی به عنوان تنها نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها شرکت کرد و موفق شد مدال با ارزش طلا را از آن خود کند.

سلیمی با یک قرعه استراحت و شکست ورزشکارانی از کشورهای قزاقستان، پاکستان و افغانستان به مدال طلا دست یافت و بر سکوی اول وزن 70 کیلوگرم ایستاد.

دراین رقابتها «باقر محمدی» از کردستان نیز به عنوان سرمربی، تیم ملی ایران این کونگ فوکارسنندجی را هدایت و همراهی کرد.

در پایان تیم جمهوری اسلامی ایران با ۸۷ امتیاز قهرمان شد، تیم افغانستان نیز با کسب ۴۱ امتیاز عنوان نائب قهرمانی کونگ‌فو توآی مردان آسیا را به دست آورد و تیم پاکستان نیز با ۲۱ امتیاز سکوی سوم را تصاحب کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.