سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:آینده خوبی را برای سیاه جامگان متصور هستم

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با رضایت از کسب پیروزی خارج از خانه مقابل نفت هدف این تیم را قرار گرفتن در میانه جدول لیگ خواند.

محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی این تیم برابر نفت تهران اظهار کرد: برای برد به تهران آمده بودیم، اردوی خوبی را ترکیه پشت سر گذاشته و در آن کشور چند بازی دوستانه انجام دادم که به آمادگی و هماهنگی بازیکنان سیاه جامگان کمک کرد.
 
وی ادامه داد: سیاه جامگان به وحدت تیمی مناسبی رسیده است و در این بازی موقعیت‌های متعددی برای زدن گل داشت که خوشبختانه به نتیجه رسید و در یک بازی بیرون از خانه مقابل تیم بزرگ نفت به پیروزی دست یافتیم.
 
عباسی درباره عملکرد بازیکنان خارجی سیاه جامگان بیان کرد: روند تیمی ما با حضور بازیکنان خارجی و سایر بازیکنان تازه جذب شده کیفیت بالایی از لحاظ سبک بازی و نتیجه گیری پیدا کرده و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد به طور کل آینده خوبی را برای سیاه جامگان متصور هستم.
 
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص هدف این باشگاه در لیگ پانزدهم اظهار داشت:با نمایشی که در چند هفته اخیر از تیم دیده ام امیدوارم علاوه بر حفظ سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر به میانه های جدول صعود کرده و با رتبه ای خوب، نخستین فصل حضور در لیگ برتر را به پایان برسانیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.