سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

شاهرود میزبان مسابقات کاراته جام فجر کشور شد

استان سمنان از 15 بهمن‌ماه میزبان مسابقات کاراته جام فجر کشور خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان از 15 بهمن‌ماه افتخار میزبانی مسابقات کاراته کشور را دارد، اظهار داشت: مسابقات قهرمان قهرمانان کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای کشور بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سیدمسعود رشیدی گفت: این مسابقات با حضور 400 ورزشکار از 16 استان کشور برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای کشور در روزهای 15 و 16 بهمن‌ماه در شاهرود با هم مبارزه می‌کنند.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان سمنان بیان کرد: رقابت‌های این دوره در چهار رده سنی برگزار می‌شود و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی ورزشکاران برای حضور در این مسابقات انجام شده است.

رشیدی افزود: شرکت‌کنندگان در مسابقات قهرمان قهرمانان کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای کشور در رده‌های سنی نوباوگان، خردسالان، نونهالان و نوجوانان و در سالن ورزشی البرز شرقی با هم رقابت می‌کنند.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان سمنان گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته،‌ برترین‌های مسابقات قهرمان قهرمانان کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای کشور به اردوی تیم منتخب این رشته ورزشی دعوت می‌شوند.

کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته غیرکنترلی است؛ این رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته و از تجربیات اویاما و تکنیک‌های دیگر سبک‌های کاراته به وجود آمده ‌است.

تاکید این سبک روی مبارزه واقعی از راه نزدیک است؛ در کیوکوشین برای کاستن مقاومت حریف از اصابت ضربات به‌طور متوالی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.