سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

رزمی کاران استان سمنان در اردوی آمادگی

اردوی آمادگی تیم های منتخب استان در گرمسار و سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رییس هییت ورزش های رزمی استان سمنان گفت: تیم الف استان از نهم تا چهاردهم بهمن در گرمسار وتیم ب استان هشتم و نهم دی در سمنان اردو زدند و زیر نظر مربيان تمرین کردند.

حسن عرب افزود: در تیم الف استان سمنان جلال علیزاده در وزن 55 کیلوگرم ،سیروس پاکنیا در وزن 60 کیلوگرم،ساسان صادقی در وزن 65 کیلوگرم،امیر نصیرزاده در وزن 70 کیلوگرم از گرمسار،احمد نظری نژاد در وزن 75 کیلوگرم از شاهرود،جمشید صفری در وزن 80 کیلوگرم از گرمسار، صادق ضیایی در وزن 85 کیلوگرم از سمنان، افشین موسوی در وزن 90 کیلوگرم از شاهرود و سعید رحمتی در به اضافه 90 کیلوگرم از گرمسار  حضور دارند.

به گفته وی جواد استعلامی در وزن 55 کیلوگرم از مهدیشهر، امیر حسین میرغفوری در وزن 60 کیلوگرم از شاهرود، حمید بارانی در 65 کیلوگرم از سمنان، سید نبی جعفری در 70 کیلوگرم از سمنان، سعید ابولی در 75 کیلوگرم از گرمسار، عارف لطف علیان در 80 کیلوگرم از مهدیشهر ، مبین گرایلی در 85 کیلوگرم از دامغان، حسن خوری در 90 کیلوگرم از دامغان و اسماعیل عرب در به اضافه 90 کیلوگرم از شاهرود نیز اعضای تیم ب استان را تشکیل می دهندو حسین علیزاده ومحمد میراخوری از قهرمانان جهان نیز با هماهنگی هیات استان به اعضای تیم اضافه شدند.

 مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی از چهاردهم تا شانزدهم بهمن باحضور۳۰استان در سالن شهید باهنر گرمسار سالن ۳۰۰۰نفری برگزار می شود. نفرات برتر انتخاب شده در این رقابتها سال آینده عازم مسابقات جهانی می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.