سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: 7 نفر از رزمی‌کاران قم به رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پیکارهای کیک‌بوکسینگ رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی از امروز برگزار می‌شود و مدعیان تا پانزدهم بهمن‌ماه با یکدیگر پیکار می‌کنند.

عباسی سر مربی تیم کیک بوکسینگ هیئت ورزش های رزمی استان قم بیان کرد: رزمی‌کاران قم برای تصاحب پیراهن تیم ملی در مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور به مصاف سایر رقبای خود خواهند رفت.

وی افزود: کیک‌بوکسینگ‌کاران مدعی کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز کشور و مدعیان عضویت در تیم ملی کیک‌بوکسینگ در شهرستان گرمسار رقابت خود را تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در هشت وزن برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی برای دعوت برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی سال 2016 را دارد.

وی گفت: فیروز مختاری، علی محمدی، مصطفی حسن‌وند، سجاد قربانی، منصور حیدری، ناصر عزتی و محمد امیدی نفراتی هستند که در اوزان مختلف برای تیم کیک‌بوکسینگ استان قم به میدان می‌روند.

 

در پایان خاطر نشان کرد: تیم کیک‌بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در حالی به این مسابقات اعزام شده است که سجاد خورشیدی به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد و عبدالله صالحی‌نیا و علی اسماعیلی نیز به عنوان سرمربی در کادر فنی تیم هیئت قم حضور دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.