سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی : دیدار گردن کلفت های لیگ را بردیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت :بازی پرخوردی بود و ما دیدار گردن کلفت های لیگ را بردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد کاظمی د پس از پیروزی سیاه جامگان مقابل نفت اظهار داشت:بازی فیزیکی را از 2 تیم گردن کلفت لیگ دیدیم که خوشبختانه با پیروزی سیاه جامگان همراه بود.  بازی شرایط خاصی داشت. بعداز تعطیلات سعی کردیم تیم خوبی را به میدان بفرستیم. روی توپ‌های مستقیم حریف هافبک های ما از بازی خارج شدند. و می‌خواستیم از توپ های برگشتی استفاده کنیم. از هواداران خونگرم مشهدی تشکر می‌کنم. با توجه به بازی پربرخورد بودن بازی داوری قضاوت خوبی داشت.
 
 وی افزود:از همه بازیکنان به خصوص محمد ناصری دروازه بانمان راضی هستم. وی در  شرایط سنی امید است اما بسیار مسلط و راحت  کار کرد. 
 
کاظمی درباره عملکرد تیم امید در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد:اگر توپ های ما در آن بازی  به گل تبدیل می شد  همه تقدیر و تشکر می کردند. این هم از نامردی های فوتبال است.این المپیک نرفتن ما طلسم شده است. در غیر این صورت ما واقعا خوب بودیم و ژاپن هیچ نکته ای برای ارائه دادن نداشت. به بازیکنان و کادر فنی تیم امید خسته نباشید می گویم.

وی درباره کسب سهمیه آسیا از سوی سیاه جامگان گفت :  همین که سهمیه استان را حفظ کنیم و مردم خراسان خوشحال شوند برایمان کافی است. به اینکه چه جایگاهی خواهیم داشت فکر نمی‌کنم. 

سرمربی سیاه جامگان افزود :در لیگ ایران جایگاه اول و دوم مهم است چرا که سهمیه آسیا دارد در غیر این‌صورت شما در رده چهارم یا دهم باشید هیچ فرقی ندارد.

کاظمی در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی تیمش اظهار کرد: هنوز سوسه به وضعیت ایده‌ال نرسیده است و نتوانسته با رضا عنایتی و ایمان موسوی هماهنگ شود. اما حتم دارم رفته رفته  شرایط خوبی پیدا می‌کند. ضمن این که از 2 خارجی دیگر رضایت دارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.