سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دیدار تیم تراکتورسازی با تیم راه آهن در تهران

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پس از نزدیک به یک ماه تعطیلی، با برگزاری چهار دیدار آغاز شد و تيم تراکتورسازی در تهران به مصاف راه آهن می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل، خودش را با نظر قلعه‌نویی تقویت کرده و اردوی این تیم در کیش هم باعث بالاتر رفتن هماهنگی میان بازیکنان این تیم شده است. این دیدار به نوعی رونمایی از تراکتورسازی قلعه‌نویی است که در اواخر نیم فصل نخست، تیم را از تونی اولیویرا تحویل گرفته است و بدین ترتیب، راه آهن با هدایت تارتار کار سختی مقابل تراکتورسازی دارد.

از جمع تراکتوری‌ها در نیم فصل حمزه یونس، مهرداد بایرامی، میرهانی هاشمی، مهرداد طهماسبی، سامان نریمان جهان و احمد عبدالله‌زاده جدا شده‌اند و آلویز نانگ، مهدی شریفی، ایوب کلانتری، مهدی کیانی و فرزاد حاتمی به این تیم پیوسته‌اند.

در سوی دیگر این میدان از راه آهن چند بازیکن جدا شده‌اند که از سرشناسان این جمع می‌توان به منوچهری و علی عسگری اشاره کرد و در سویی دیگر بازیکنانی مثل فروزان، آشوبی و میثم جودکی به راه آهن پیوسته‌اند.

دیدار رفت دو تیم، روز 23 مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تيم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون با 26 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندي قرار دارد و راه آهن نيز با 12 امتیاز، به جايگاه چهاردهم جدول رده بندي تکيه زده است.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال، بازی دو تیم فوتبال راه آهن و تراکتورسازی را سعید بخشی زاده قضاوت مي‌کند و حسن ظهیری، حمید غمزه و پیروز سیف‌اله‌پور، وی را در امر داوري یاری می کنند.

گفتنی است: دیدار بین دو تیم از ساعت 14:30 روز جمعه (9 بهمن) در ورزشگاه شهدای قدس تهران آغاز می شود.
 
انتهای پیام/ي
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.