سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

برگزاری مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک پرورش اندام قزوین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک پرورش اندام استان قزوین به میزبانی این شهرستان در روز جمعه 9 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد اسکندری اظهار کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ژیمناستیک، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه 3 تیراندازی بانوان و آقایان و برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی جام فجر از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر به اجرا در می‌آید.

وی افزود: همایش تیراندازی و تجلیل از تیراندازان و مربیان و قهرمانان، مسابقات شطرنج در دو گروه سنی نونهالان و نوجوانان و همایش زورخانه و پهلوانی در دهه فجر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه ماراتن بانوان، برگزاری مسابقه ایروبیک تیمی بانوان و برگزاری مسابقات بیلیارد در رشته‌های تیمی بانوان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دهه فجر است.

اسکندری اذعان کرد: یک دوره مسابقات تنیس روی میز آقایان، مسابقه کاراته بانوان و آقایان چهارجانبه و مسابقات چهارجانبه هندبال دختران و نونهالان در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات داخلی والیبال بانوان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فوتسال و طناب‌کشی آقایان، برگزاری همایش زورخانه‌ای و مسابقه والیبال بانوان توسط هیئت روستایی و عشایری از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری مسابقات دوستانه نونهالان بسکتبال کرج و تاکستان و برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات کشتی چهارجانبه و صعود کوهنوردان شهرستان آبیک به همراه فرهنگیان این شهرستان با عنوان «صعود بهمن» از دیگر برنامه‌هایی بوده که برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

اسکندری از برگزاری مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک پرورش اندام استان قزوین جام فجر به میزبانی شهرستان آبیک خبر داد و گفت: این مسابقات روز جمعه 9 بهمن ماه ساعت 14 در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال ویژه ادارات شهرستان آبیک در سالن‌های میهن و کوثر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک عنوان کرد: تیم هندبال نوجوانان پسر این شهرستان در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان پسر کشور که به میزبانی استان قزوین در دهه فجر برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

اسکندری ادامه داد: مسابقات ویژه دهه فجر از اول بهمن تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.