محسنی: استقبال باشگاه های بیلیارد از لیگ اسنوکر بی نظیر بود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بیلیارد و بولینگ گفت: برای برگزاری لیگ اسنوکر باشگاه های بزرگ تمایلی به تیم داری نشان ندادند اما استقبال باشگاه های بیلیارد از این مسابقات بی نظیر بود.

محسنی: استقبال باشگاه های بیلیارد از لیگ اسنوکر بی نظیر بود

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید علیرضا محسنی در اولین نشست خبری سازمان لیگ فدراسیون بیلیارد و بولینگ گفت: 9 ماه قبل تصمیم گرفتیم لیگی را برگزار کنیم و در این باره با هیئت رئیسه که نفرات آن را هیئت های استانی تشکیل می دادند مشورت کردیم و با تشکیل کمیته‌های تخصصی نخستین دوره این مسابقات را برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: این رقابت ها از دوم اسفند ماه دور رفت خود را در شهر لاهیجان برگزار خواهد کرد. 14 تیم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: روز گذشته و در مراسم قرعه کشی این مسابقات تیم ها حریفان خود را شناختند و از زمان برگزاری مسابقات خود آگاه شدند.

محسنی درباره نحوه جذب تیم ها برای حضور در لیگ اسنوکر تصریح کرد:‌ابتدا به سمت برندهای باشگاهی رفتیم تا مذاکرات لازم را در این خصوص انجام دهیم  اما این باشگاه ها رغبتی به حضور در این مسابقات نشان ندادند. حتی باشگاه استقلال که با آن تا مذاکرات نهایی پیش رفته بودیم در روزهای پایانی از حضور در این مسابقات منصرف شد و اعلام کرد امکان تیم داری در این رشته را ندارد و همکاری ما در این باشگاه به نتیجه نرسید.

وی اضافه کرد: زمانی که مشاهده کردیم مذاکره با برندهای باشگاهی جوابگو نیست جلساتی تشکیل دادیم که نتیجه آن این شد که برای این مسابقات به سراغ باشگاه های بیلیارد برویم.

استقبال باشگاه های بیلیارد از این مسابقات بی نظیر بود و 14 تیم با ارسال مدارک خود برای حضور در لیگ اسنوکر ثبت نام کردند.

محسنی افزود: این مسابقات با عنوان جام ولایت از دوم اسفند آغاز خواهد شد و اردیبهشت ماه سال 95 هم دور برگشت این رقابت ها را برگزار خواهیم کرد.

محسنی با بیان این مطلب که یکی از اهداف مهم ما برگزاری لیگ اسنوکر استعدادیابی است خاطر نشان کرد: در این مسابقات قوانین مشخصی وضع کرده ایم برای مثال الزام کردیم هر تیم باید یک بازیکن زیر 18 سال در ارنج اصلی خود داشته باشد.این موضوع فرصتی ایجاد خواهد کرد که بازیکنان جوانتر محک بخورند از طرفی هر تیم مجاز به استفاده از یک بازیکن ملی پوش و یک بازیکن خارجی است مبلغ قرار داد بازیکنان نیز بخش مشخصی خواهد داشت.

وی درباره برگزاری مسابقات آسیایی گفت: مذاکرات اولیه را با کنفدراسیون آسیا انجام داده ایم و یک ماه قبل مکاتبه کردیم که بتوانیم میزبانی مسابقات باشگاهی آسیا را بگیریم. کشورهای غرب آسیا از این موضوع استقبال کردند و باید منتظر تصمیم گیری نهایی کنفدراسیون آسیا باشیم. همچنین مسابقات جام دیپلماتها در سال 95 بین سفیران کشورهای مختلف را برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم رقابت های جایزه بزرگ را هم در برنامه های خود قرار دهیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بیلیارد و بولینگ در پایان گفت: در بخش بانوان هم با هیئت های استانی مذاکراتی انجام دادیم تا بتوانیم لیگ بانوان را هم استارت بزنیم. برگزاری لیگ بولینگ و ایت بال هم در دستور کار فدراسیون و سازمان لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، محسنی ، بیلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار