سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری 800 برنامه فرهنگی - ورزشی در دهه مبارکه فجر سال جاری

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری 800 برنامه فرهنگی – ورزشی در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه رکن دین، مردم و روحانیت شکل گرفته است.

وی اثرگذاری بر جهان را از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این ارکان در سال 57 توانستند حماسه ای بیافرینند که شرقی ترین تا غربی ترین نقطه جهان را زیر نفوذ خود قرار داد و دشمنان نظام در این 35سال گذشته تلاش کردند که بین مردم و دین جدایی بیندازند، چرا که دین اسلام پایه موفقیت ایران در تشکیل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: افتخارهای حاصل از اقتدار نظام اسلامی ایران در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود و این دهه فرصت مناسبی است تا موفقیت های ایران در مواجهه با حوادث و رخدادهای پس از انقلاب به مردم منعکس شود.

نظمی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام خمینی (ره) به نسل جوان است و ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت و منابع مفید موجود در کتابخانه ها، ارزش های انقلاب را هر چه بیشتر به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

وی افزود: اجرای برنامه های مناسب و تاثیر گذار برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و مفاهیم معنوی به نسل آینده باید در اولویت برنامه های اداره قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر برگزاری همایش‌های فرهنگی و همگانی و رقابت‌های ورزشی گفت: 800 برنامه فرهنگی – ورزشی، توسعه زیر ساخت‌ها و جوانان در کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارکه فجر در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش دوچرخه سواری روز 12 بهمن در سراسر استان، همایش کوهروی و پیاده روی در سراسر استان، افتتاح پروژه عمرانی ورزشی در استان، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور جامعه ورزش در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت، حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، بخشی از مهم ترین این برنامه ها در دهه مبارکه فجر است.

وی افزود : 46 مورد در بخش آموزش و پژوهش، 114 مورد در بخش بانوان، 65 مورد در بخش جوانان، 110 مورد در بخش روستایی و عشایری، 121 مورد در بخش فرهنگی، 169 مورد در بخش قهرمانی و 167 مورد در بخش همگانی در استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.