سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آمادگی باند فرودگاه تبریز برای نشست و برخاست هواپیماها

فرودگاه های آذربایجان شرقی باند فرودگاه تبریز با تلاش شبانه روزی پرسنل واحدهای مختلف عملیاتی و خدماتی و در دمای 11 درجه سانتی گراد زیر صفر آماده انجام پروازهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفایی ادامه داد: پرواز شماره 882 هواپیمایی ترکیش از مقصد استانبول در ساعت 4:25 بامداد روز چهارشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست و در ساعت 5:30 این فرودگاه را ترک کرد.

صفایی گفت: با وجود آماده بودن باند فرودگاه، به دلیل شرایط نامساعد جوی تعداد چهار پرواز با تاخیر انجام و یک پرواز باطل شد.

وی اظهار کرد: پرواز ساعت 6:30 امروز شرکت هواپیمایی آتا از تبریز به تهران به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو و پرواز ساعت 07:00 شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران، ساعت 50: 07 شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد مشهد، ساعت 8:10 آتا به مقصد مشهد و 10:10 همان شرکت به مقصد تهران بنا به اعلام این شرکت ها با تاخیر انجام می پذیرد.

مدیرکل فرودگاه های استان در خصوص پروازهایی که از صبح امروز در فرودگاه تبریز انجام شده اظهار کرد: از مجموع 12 پرواز که شامل شش پرواز ورودی و شش پرواز خروجی بوده، سه پرواز شرکت هواپیمایی آتا با دو پرواز در مسیر تهران و یک پرواز مشهد، یک پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر مشهد، یک پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران و یک پرواز شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد انجام شده است.

در حال حاضر دمای هوای تبریز پنج درجه سانتی گراد زیر صفر است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی در ارتفاع یک هزار و 494 متری از سطح دریا و در زمینی به مساحت 420هکتار واقع شده است.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.