سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: پروژه‌های این اداره با هزینه‌ای بالغ بر 230 میلیارد تومان در سطح ملی و استانی و در حوزه‌های مختلف تکمیل شده، به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حامد مانی‌فر اظهار کرد: آماده سازی و تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان که بخش ساختمانی آن با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد تومان به اتمام رسیده از جمله پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آن بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی مردم منطقه غرب استان و مسافرانی که از این محورها تردد می‌کنند را مرتفع خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به این که تاکنون نزدیک به 37 هزار واحد مسکونی در سایت مسکن مهر سراسر استان افتتاح شده است، افزود: به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

مانی‌فر با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی راه‌های استان و همچنین افزایش هر چه بیشتر سطح ایمنی در آن‌ها از دیگر اقدامات اساسی این اداره کل است، گفت: عملیات تعریض و بهسازی 28 کیلومتر مسیر اصلی و تبدیل آن به بزرگراه در سراسر استان، احداث و راه‌اندازی بیش از 13 کیلومتر روشنایی در نقاط حساس محورهای مواصلاتی که روشنایی گردنه کوهین در آزادراه "قزوین – رشت" از مهم‌ترین آن‌ها است.
 
این مسئول در خصوص پروژه‌های دیگر انجام شده اضافه کرد: تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت، لکه گیری و انجام روکش آسفالت بیش از 50 کیلومتر راه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیارد ریال نیز از جمله پروژه‌های دیگر قابل افتتاح این اداره کل است.

مانی فر خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه‌ها از جمله راه و روشنایی جاده‌ها با توجه به تاثیر قابل توجه و مستقیم بر کیفیت و کمیت زندگی هم‌میهنان به محض تکمیل و آماده‌سازی به بهره‌برداری رسیده تا ضمن برخورداری بهره‌بردارن اصلی از خدمات این اداره کل به مناسبت دهه‌‌ی مبارک فجر و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.