سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند نسوان در کرمان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: افتتاح بازارچه خود اشتغالی بانوان، جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند نسوان، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم وجشن انقلاب ویژه بانوان ازجمله برنامه های این کمیته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ روابط عمومی استانداری ، فاطمه سادات حسینی در نشست کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداریافزود: یک هزار و 700 ویژه برنامه از سوی کمیته بانوان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان کرمان،اجرا میشود

وی افزود: برنامه های گرامیداشت دهه فجر کمیته بانوان و خانواده استانداری با نگاه بصیرتی و معرفتی برای بیان دستاوردهای نظام،تحکیم بنیان خانواده ها، معرفی اهداف و منویات حضرت امام، شهدا، مقام معظم رهبری و تاکید بر چگونگی استمرار این اهداف بلند تدوین شده است.

وی افتتاح نمایشگاه پرنیان فجر را اولین برنامه کمیته بانوان و خانواده دانست و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و نشست نقش زنان در انقلاب به همراه تجلیل از تعدادی از زنان مبارز انقلابی، برگزاری جشن و همایش سفیران عفاف، برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، برگزاری نشست وِیژه مشاوران فرمانداری ها، برگزاری جشن سفیران عفاف و برگزاری مشاوره های رایگان از دیگر برنامه های کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حسینی، برگزاری جشن ویژه بانوان به همراه پخت 37 عدد کیک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر برشمرد.

وی گفت: در سالروز ولادت حضرت زینب (س) نخستین همایش بانوان کارافرین در فن آوری و توسعه پایدار با حضور مقامات کشوری برگزار می شود.

وی به نقش بانوان در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زنان در پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشتند و جایگاهی که اسلام برای زن بیان کرده است از سوی امام خمینی (ره) احیا شد و جایگاه شایسته زنان در جامعه با تحقق انقلاب اسلامی محقق شد.

مشاور استاندار کرمان در امور بانوان تصریح کرد: زنان هویت حقیقی و اسلامی خود را پس از انقلاب اسلامی پیدا کردند و حضوری بی بدیل در دوران های مختلف نشان داده اند.

وی گفت: در قبل از انقلاب اسلامی، روز کشف حجاب را به عنوان روز زن نامگذاری کرده بودند و با نگاه خردمندانه امام خمینی (ره) روز تولد حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن و روز مادر نامگذاری شده است.

وی گفت: زنان با این نگاهی که اسلام و مکتب الهی قرآن تعریف کرده، عنصری بسیار تاثیرگذار در سرنوشت جامعه هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: زنان باید بدانند که مدار و مسیر حرکت شان باید چگونه باشد و چگونه می توانند در تداوم انقلاب اسلامی نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم ارزش های انقلاب، نگاه امام و دغدغه های رهبری را به جامعه به خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشن ، گلریزان ، بانوان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.