سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تولید کنسانتره سنگ آهن از مرز سه میلیون تن گذشت

مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان از عبور تولید کنسانتره سنگ آهن از مرز سه میلیون تن در این کارخانه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاز کرمان ؛ حمیدرضا پورده شیخی در آیین تجلیل از پرسنل نمونه این مجموعه گفت: با اراده استوار مجموعه کارکنان و مدیریت، این کارخانه موفق به ثبت رکورد تولید بیش از سه میلیون تن کنسانتره سنگ آهن با کیفیت مطلوب شده است.

وی با اشاره به تخصص و دانش فنی و مدیریتی کارکنان بومی این مجموعه افزود: شاید تا چند سال پیش کمتر کسی به پتانسیل جوانان این منطقه اعتقاد داشت، اما در حال حاضر می بینیم جوانان و مهندسان این شهرستان با همت و تلاش خود چرخ های صنعت را به حرکت درآورده و توانایی خود را اثبات کرده اند.

پورده شیخی خاطرنشان کرد: شرکت میدکو ، سرمایه گذار این مجموعه در سخت ترین شرایط کشور از لحاظ اقتصادی پا به عرصه سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن کرد که با همت مدیران و متخصصان تلاشگر خود با سربلندی در حال ادامه کار و توسعه صنایع معدنی در سراسر کشور است.

وی با تاکید بر تلاش وپشتکار بیشتر پرسنل، موفقیت بیش از پیش این مجموعه را از خداوند متعال خواستار شد.

یادآور می شود: کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان با ظرفیت تولید 4 میلیون تن در سال مشغول به فعالیتست و تاکنون زمینه اشتغالزایی بیش از چهارصد و سی نفر از جوانان شهرستان زرند را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تولید ، زرند ، کنسانتره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.