فرماندار زرند از افتتاح 51 طرح مختلف در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اعتبار 160 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حبیب الله خنجری افزود: این طرح ها در زمینه های مختلف عمرانی، مخابراتی، صنعتی، بهداشتی، درمانی، آبرسانی، ورزشی، کشاورزی، دامداری و مذهبی در مناطق شهری و روستایی به بهره برداری می رسند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها بیش از 15 هزار خانوار از مزایای آنها بهرمند می شوند.

خنجری تصریح کرد: در این ایام خجسته عملیات اجرایی 7 طرح دیگر در زمینه های مختلف با سرمایه گذاری قریب 30 میلیارد ریال اغاز می شود.

وی نصب پوستر، عکس و پرچم‌های مختلف، آذین‌بندی میادین و آماده کردن شهر برای استقبال از ایام مبارک دهه فجر را از دیگر فعالیت‌هایی فرهنگی دانست که در سطح این شهرستان انجام می شود.

خنجری با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از 12 تا 22 بهمن ادامه دارد ، برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز با رویکرد ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، یادآور شد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، محفل انس با قران، بر پایی نمایشگاه عکس، برگزاری جنگ شادی، جشن های روستایی، آیین های سنتی، مسابقات ورزشی ، نمایشگاه کتاب، اهدا خون، جشنواره غذا های سنتی، عیادت از بیماران، ویزیت رایگان بیماران و... از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر را، ترویج فضای امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه و برگزاری مراسم با محوریت مردم به‌ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف مهم برنامه‌های دهه فجر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی با رویدادهای انقلاب شکوهمنداسلامی است.

وی افزود: 200 نفر از نیروهای فرهنگی در قالب7 کمیته مختلف روستایی، ایثارگران، تزئینات و آذین بندی، اطلاع رسانی، ورزش و جوانان، هنرمندان، اصناف و بازاریان و کارگری در سطح شهرستان زرند مشغول برگزاری آیین های دهه فجر خواهند بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، زرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.