سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از شبکه قرآن سیما

شبکه قرآن در ایام الله دهه فجر ویژه برنامه هایی از جمله «راه امام»، «جشن نور»، «فجر بیداری» و «هم‌آوایی» را بر روی آنتن می‌برد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی، مدیر شبکه قرآن در گفت و گوبا خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ویژه برنامه های ایام دهه فجر اظهار داشت: ویژه برنامه «جشن نور» که با همکاری تمام نهادهای قرآنی،در 10 استان از جمله خراسان رضوی ، تهران ، مازندران، کرمان و فارس برگزار می‌شود مهمترین و شاخص ترین برنامه شبکه قرآن در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: این ویژه برنامه در 10 قسمت و به مدت 90 دقیقه بر روی آنتن شبکه قرآن خواهد رفت.

مدیر شبکه قرآن با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت : حماسه حضور ویژه برنامه‌ای پوششی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن است لذا در این خصوص غرفه‌ای با حضور قرآن‌پژوهان و قاریان قرآنی در مسیر راه‌پیمایی بر پا خواهد شد.

وی با اشاره به تولید دو برنامه «فجر بیداری» و «هم آوایی» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه فجر بیداری در 10 قسمت 30 دقیقه ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انتقلاب پخش می‌شود و در همین زمینه برنامه هم آوایی نیز در 7 قسمت 28 دقیقه ای شامل مصاحبه و مرور خاطرات پیشکسوتان و قاریان بین‌المللی در پیروزی انقلاب اسلامی برروی آنتن خواهد رفت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی عنوان کرد: برنامه «راه امام» با محوریت قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، در 7 قسمت 28 دقیقه‌ای برروی آنتن می‌رود و ویژه برنامه مجله قرآنی نیز هر روز ساعت 8 الی 8:30 صبح با موضوع اخبار و رویداد های قرانی در دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی گفت: مسابقه درحال اجرای "فردوس" در این ایام با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شده و مستند «عیار 24» نیز با محوریت گفتگو پیرامون شخصیت‌های روحانی موثر در انقلاب نظیر شهیدان مفتح، اندرزگو، هاشمی نژاد و محلاتی در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای باز پخش خواهد شد.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما در پایان گفت: برنامه‌هایی همچون یاد خدا ، بیّنات و بشرا که به صورت مستمر از شبکه پخش می‌شوند نیز در این ایام به موضوعات دهه فجر خواهند پرداخت.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.