سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بهره مندی 1160 بیمار خاص از خدمات درمانی کمیته امداد اصفهان

یک هزار و 160 بیمار خاص، از خدمات درمانی بیمه تکمیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان بهرمند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان اظهار کرد: این بیماران شامل بیماران دیالیزی ، پیوند کلیه ، ام ـ اس ، تالاسمی ، هموفیلی ، بیماران سرطانی ، بیماران دیابتی ، بیماران اعصاب و روان مزمن ، آلزایمر ، بیماران کبدی مزمن مانند هپاتیت و سیروز ، بیماران دچار ضایعه نخاعی ، بیماران دچار نارسایی تنفسی هستند.

وی با اشاره به اینکه 550 نفر از این تعداد به دلیل عوارض ناشی از بیماری زمین گیر شده اند و توانایی انجام امور خود را ندارند، افزود: کمیته امداد افزون بر تامین هزینه های درمانی این بیماران، از محل اعتبار بیمه تکمیلی، ماهانه یک میلیون ریال به عنوان کمک هزینه نگهداری به ایشان پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان با اشاره به طرح شفا، آن را یکی از طرح های کمکی به بیماران خاص دانست و ادامه داد: در این طرح حامیان نیکوکار می توانند در تأمین هزینه های درمانی این بیماران مشارکت داشته باشند.

زارع بیان کرد: کمیته امداد استان اصفهان در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این بیماران هزینه کرده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.