سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

لزوم آشنایی مدیران هتل‌ها با روش‌های روزآمد و علمی در مدیریت هتل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هتل‌داری علمی و استفاده از روش‌های نوین و به روز را لازمه رسیدن هتل‌ها به درآمد پایدار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛حق‌ پرست در نشست صمیمی با مدیران و مالکان هتل‌های استان، گفت: با توجه به فضای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد شده طی ماه‌های اخیر در کشور، نقطه عطفی در گردشگری کشور و به خصوص استان به وجود آمده است و باید به بهترین نحو از این فرصت بهره جست.

حق پرست با تأکید بر این که هتل‌داری یک علم است و در عصر حاضر  دیگر نمی توان با روش های سنتی و غیر علمی رضایت خاطر گردشگران را فراهم آورد، بهره گیری از مشاوران آگاه و متخصص را در حوزه تبلیغات و بازاریابی امری ضروری دانست.

وی ورود به عرصه تبلیغات و تجارت الکترونیک، آگاهی از علم بازاریابی و معماری داخلی را از جمله اصول مدیریت علمی در عرصه هتلداری اعلام کرده و خواستار همکاری هتلداران برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران شد. 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، انتخاب تبریز به عنوان "شهر نمونه گردشگری در سال 2018" را  فرصتی بزرگ به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری تبریز به جهانیان دانست و بر اهمیت نقش هتلداران در این زمینه تأکید کرد.

احمد حمزه زاده، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به ورود جدی دبیرخانه oic - سازمان همکاری های اسلامی- بعد از انتخاب تبریز به عنوان "شهر نمونه گردشگری در سال 2018" و طراحی پکیج های تبلیغاتی در راستای شناساندن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری تبریز، استاندارسازی هتل ها را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی تأکید کرد: به این منظور ضروری است، هتل‌های استان در راستای تطبیق استاندارهای خود با معیارهای جهانی گام برداشته و بر بهسازی و استانداردسازی هتل های استان اهتمام ورزند.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.