سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور؛

تذکر به رئیس جمهور برای تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان امروز ( سه شنبه 6 بهمن ماه ) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد که متن آن به شرح ذیل است:

- بذرپاش نماینده مردم تهران به  وزیر آموزش و پرورش تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را تذکرداد.

- بذرپاش، صادقی و امیرآبادی نمایندگان تهران، شیراز و قم به رئیس جمهور تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران را تذکردادند.

- قادری و امیرآبادی نمایندگان شیراز و قم به آموزش و پرورش تسریع درتبدیل وضعیت استخدامی نیروهای پیمانی آموزش و پرورش به نیروهای رسمی با سابقه بیش از 5 سال را تذکر دادند، همچنین این نمایندگان به رئیس جمهور لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی توسط  بانک مرکزی که درجریان رکود با چک های برگشتی مواجه شدند را تذکر دادند.

- کاتب نماینده گرمسار به وزیر نفت لزوم رعایت قانون و جلوگیری از ادامه کار مدیران پروازی شرکت ملی گاز ایران که سبب تضعیف حقوق بیت المال می شوند را تذکر داد.

- جدگال نماینده مردم چابهار به وزیر کشور لزوم نظارت بر روند اجرای امور اداری در اداره ثبت احوال کشور و توزیع علت بلاتکلیفی ارباب رجوع در واحدهای اداری را تذکر داد.

- دهقان نماینده مردم چناران به رئیس جمهور درخصوص اصلاح عنوان قطاربرقی مشهد- گلبهار به مشهد، گلبهار، چناران و ضرورت اصلاح این امر در صدا وسیما و سایر دستگاه های تبلیغی را تذکرداد.

- شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن به وزیر اقتصاد تعیین تکلیف هرچه سریعتر سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن الحجج که موجب اعتراض سپرده گذاران شده است را تذکر داد.

- منظری توکلی نماینده مردم بافت به وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل و احداث باند دوم جاده های بافت، کرمان و بافت ، ارزویه و سیرجان، بافت و روکش راه های روستایی در سه شهر را تذکر داد.

- قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر راه دستور تکمیل آزاد راه قزوین، رشت را با توجه به اهمیت آن تذکرداد، همچنین به وزیر راه و کشور توجه به تسریع حمل بار دستی توسط مسافران ترمینال های اطراف تهران را تذکرداند، همچنین در تذکر دیگری به وزیر راه توجه و بررسی پیشنهادهای داده شده در مورد افزایش عرض جاده آستارا به اردبیل را تذکر دادند.

- منظری توکلی نماینده مردم بافت به وزیر راه نسبت به مطالعه و احداث راه آهن کرمان و بافت را تذکر داد.

- همچنین قاضی پور و محجوب به وزیر امورخارجه تسریع در ارائه پیشنهاد تشکیل بازارچه مشترک کشورهای حاشیه دریای خزر را تذکر داد.

- فریدونی نماینده مردم فیروزآباد به وزیر نفت ضرورت به کارگیری نیروهای انسانی استان فارس در پروژه های پارس جنوبی را تذکرداد.

- قاضی پور نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی درخصوص صرافی ها که اقدامی است غیرقانونی و مشکوک که باعث تعطیلی اکثر صرافی ها شده است را تذکرداد.

- درویش پور نماینده باغملک به وزیر بهداشت تسریع در تعیین تکلیف بیمارستان نیمه تمام شهرستان باغملک و رفع موانع اتمام پروژه مذکور را تذکر داد، همچنین به وزیرنفت دستور جهت تسریع در پروژه های گازرسانی روستایی درشهرستان های ایذه و باغملک را تذکر داد.وی همچنین به وزیر راه رسیدگی فوری به پروژه های روستایی را تذکرداد.

- سلطانی صبور نماینده مردم رزن به وزیر جهادکشاورزی بی توجهی به حل مشکلات کشاورزان و باغداران را تذکر داد.

- احمدی نماینده مردم کنگاوربه وزیر جهادکشاورزی علت عدم پرداخت پول چغندرکاران و ذرت کاران شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین را تذکرداد.

- سالک نماینده مردم اصفهان به رئیس جمهور هرچه سریعتر برای برون رفت از رکود موجود کمر همت را ببندند را تذکرداد.

- آریایی نژاد نماینده مردم ملایر به وزیر جهادکشاورزی درخصوص اینکه چرا مشکلات متعدد مردم روستاها حل نمی شود را تذکرداد.

- اسماعیل نیا نماینده مردم کاشمربه رئیس جمهور تاخیر در حل مشکل موضوع پدیده شاندیز و برخی شرکت های مشابه و عدم حل مشکلات آنها را تذکرداد.

- مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر صنعت ضرورت رفع تداخل صنفی در رسته آموزشگاه های رانندگی صنف خدمات فنی و وسایل نقلیه اصفهان را تذکرداد.

- جمیری نماینده مردم بوشهر به وزیر جهادکشاورزی پرداخت بیمه کشاورزان و به وزیر آموزش و پرورش پرداخت پاداش بازنشستگی و پایان خدمت فرهنگیان را تذکر داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.