سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

برخی شهرک‌های کشور از وجود مسجد بی‌بهره است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه سهم نماز در ادارات فرهنگی باید مشخص شود، گفت: در حال حاضر شهرک‌های در سطح کشور وجود دارد که از وجود مسجد بی‌بهره است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛حجت‌الاسلام محسن قرائتی در افتتاحیه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز  با بیان اینکه رگبار تهاجم علیه نسل نوجوان و جوان ایرانی زیاد است، اظهار کرد: یک راهکار در این خصوص بیشتر نداریم که آن نماز است چراکه همه جا مسجد و پیش نماز جامع و شرایط نیست.

وی با بیان اینکه نماز را باید محکم گرفته و سهم آن را بدهیم، افزود: در قرآن کریم 300 آیه در مورد نماز وجود دارد که نشان از اهمیت این فریضه الهی است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه هر گاه صدای اذان بلند می‌شود باید دل‌هایمان بریزد اما اینطور نیست، تصریح کرد: در حال حاضر شهرک‌های در سطح کشور وجود دارد که از وجود مسجد بی‌بهره است.

قرائتی بیان کرد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی به دلیل مسائل سیاسی و عملکرد برخی افراد است اما بخش عظیم آن مربوط به دین است که نسل جدید دست خود را از دست خدا برداشته است.

این مسئول با بیان اینکه سهم نماز در ادارات فرهنگی باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: یک حساسیت ویژه باید در مورد نماز وجود داشته باشد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.