سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج سکولاریسم با فناوری،سیاست جدید نفوذ غربیها

دشمن ایمان مردم را هدف قرار داده است و با ترویج سکولارسیم در دانشگاه ها و رسانه ها می خواهد قدرت ایمان را از نظام اسلامی بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری رییس قوه قضاییه در سی و چهارمین آیین گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر گفت: صدها کانال فارسی زبان ماهواره ای برای این راه اندازی شدند تا در زوایای خانه های ما ورود کنند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: دشمن اقتدار نظام اسلامی را نشانه گرفته است و مردم و مسئولان باید بیداری خود را حفظ کنند و هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ برای عبرت است و سنت های الهی جریانی دائمی دارند گفت: ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا سه رکن اساسی پیروزی بر نفاق و کفر است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: حماسه بزرگ مردم آمل در سال 60 بستری برای عبرت های تاریخی و حادثه ارزشمندی بود که در تاریخ انقلاب ماندگار است تا حدی که امام راحل در وصیت نامه خود از این حماسه بزرگ و مردم آمل نام بردند.

رییس قوه قضاییه گفت: به برکت خون شهدا و مجاهدان فی سبیل الله ایران اسلامی امروز مقتدرترین کشور منطقه و یکی از اثرگذارترین کشورهای جهان است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر دیروز برای انجام سفر سه روزه وارد مازندران شد و دیشب در آمل ، امشب در قائم شهر و فردا در بابل سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سکولاریسم ، نفوذ ، ترویج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.