سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما: سیاستمداران آمریکا خبیث‌تر شده‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا اذعان کرد رفتار سیاستمداران آمریکا از زمان ورودش به کاخ‌سفید ناخوشایندتر شده‌ است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، در مصاحبه با پادکست «آف مِسیج» پایگاه اینترنتی «پولتیکو» که روز دوشنبه منتشر شد، اذعان کرد سیاستمداران آمریکا از زمان انتخابش به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور، خبیث‌تر و ناخوشایند‌تر شده‌اند. با این وجود، وی ابراز امیدواری کرد نامزدهای حزب جمهوری‌خواه، بویژه «دونالد ترامپ» و «تد کروز،» بالاخره از به‌کار بردن ادبیات نومید‌کننده و جنگ‌افروزانه در کمپین‌های انتخاباتی‌شان دست بکشند.

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا همچنین افزود نامزدهای جمهوری‌خواه این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نسبت به «جان مک‌کین،» رقیب جمهوری‌خواه انتخاباتی وی در سال 2008 (1386)، بینش و آگاهی کمتری درخصوص مسائل سیاسی جامعه آمریکا دارند.

اوباما افزود: مک‌کین فردی محافظه‌کار است؛ اما، دست‌کم نسبت به مسائل و گفتمان‌های سیاسی کل جامعه آمریکا -و نه تنها حزب جمهوری‌خواه- احاطه داشت. 

مستأجر کنونی کاخ‌سفید در ادامه خاطر نشان کرد رأی‌دهندگان تنها اولویت‌های حزب جمهوری‌خواه را در نظر نمی‌گیرند و زمان رأی‌گیری به این مهم توجه خواهند کرد که گفتمان‌های سیاسی نامزدهای این حزب تا چه حد پیشرفت کرده است. رئیس‌جمهور آمریکا این اظهارات را یک‌ هفته پیش از برگزاری نخستین مرحله انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت «آیووا» بیان کرد. 


انتهاپیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.