سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای 60 درصدی برنامه جامع کیفی هوا در استان اصفهان

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه و نهادهای استان اصفهان، 60 درصدی برنامه جامع کیفی هوا در استان اصفهان طی 2 سال اخیر انجام شده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ظهرابی در جلسه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و سازمان های استان اصفهان در اجرای برنامه جامع کنترل کیفی هوا اظهارکرد: با انجام فعالیت ها در طی این دو سال 60 درصد از برنامه محقق شده که باید 40 درصد مابقی آن طی سال آینده اجرایی شود. 

وی افزود: در بخش حمل و نقل و ترافیک 56 درصد، سوخت 60 درصد، کنترل منابع ثابت آلاینده 64 درصد، فضای سبز 47 درصد، مدیریت سبز و توسعه انرژی 26 درصد، نظارت پایش 60 درصد، فرهنگی و اجتماعی 65 درصد و تدوین برنامه 100 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان به نقش شهرداری های سایر شهرهای در محدوده طرح جامع اشاره کرد گفت: شهرداری شاهین شهر همکاری خوبی در این خصوص داشته و 53 درصد از سهم برنامه خود را محقق کرده و شهرداری فلاورجان کمترین سطح برنامه را اجرا کرده است. 

وی ادامه داد: استانداری اصفهان 80 درصد، شهرداری اصفهان بیش از 50 درصد، پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از 79 درصد، حمل و نقل و پایانه های استان بیش از 47 درصد، محیط زیست 86 درصد، آموزش و پرورش بیش از 86 درصد، صنعت معدن و تجارت بیش از 43 درصد، منابع طبیعی بیش از 76 درصد، شرکت گاز بیش از 62 درصد، صدا و سیما 32 درصد، برق منطقه ای 57 درصد، شرکت پخش فراورده های نفتی 71 درصد و نظام مهندسی بیش از 33 درصد از سهم فعالیت خود را در مدت 2 سال انجام داده اند. 


وی افزود: سازمان های مردم نهاد 100 از برنامه خود در این خصوص را محقق کرده اند و راه و شهرسازی 31 درصد، جهاد کشاورزی 40 درصد، مخابرات و پست هر کدام 20 درصد، هواشناسی 60 درصد از سهم دستگاه خود در این برنامه را محقق کرده اند. 

وی در خصوص سهم پایین اداره شرکت پست و مخابرات گفت: توجه به دولت الکترونیک و توسعه آن از وظایف این دو سازمان بوده که محدودیت های اجرایی مانع تحقق کامل برنامه شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.