سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذین درنطق میان دستور:

فتنه‌های آمریکا، عربستان و اسرائیل با اقدام مناسب سپاه، ناکام ماند

نماینده رفسنجان گفت: فتنه‌های آمریکا، عربستان و اسرائیل در ناامن کردن منطقه با اقدام مناسب نیروهای مسلح و به ویژه سپاه ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسین آذین در نطق میان دستور امروز مجلس با اشاره به توطئه‌های اخیر مثلث آمریکا، عربستان و اسرائیل در ناامن کردن منطقه که با مقابله مناسب نیروهای مسلح و به ویژه سپاه ناکام ماندند گفت: دشمنان ایران به دنبال بی‌ثباتی ایران و کاهش اقتدار کشور عزیزمان هستند که الحمدالله با شکست مواجه شدند.

عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به برگزاری همایش جوامع اسلامی در عربستان گفت: بیانیه صادر شده در روز آخر این همایش نشان داد که این سازمان به جای اینکه در خدمت جوامع اسلامی مسلمانان جهان اسلام باشد تحت نفوذ آل سعود قرار گرفته و آلت دستی برای تروریسم و فرقه‌گرایی است.

آذین در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: خشکسالی در استان کرمان حدود 17 سال است که مردم با آن دست به گریبان هستند به طوری که این خشکسالی آسیب‌های فراوانی را به محصولات پسته این استان وارد کرده است و از وزیر نیرو تقاضامندم که برای ساخت تصویه خانه رفسنجان هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی با اشاره به مهاجرت غیرقانونی افغان‌ها به رفسنجان گفت: وجود این افراد سبب افزایش بیکاری در رفسنجان و شهرستان‌های اطراف شده است زیرا که تمامی مشاغل را افغان‌ها پرکرده‌اند این در حالی است که وزیر کشور وعده رسیدگی به این قضیه را مدت‌ها پیش داده بود اما هنوز به سرانجام نرسیده است. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.