یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از منتفی شدن پروژه پردیس‌بان و پوشش مطالبات سهامدارن این پروژه در قالب پروژه‌ای دیگر خبر داد.

مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با آخرین اخبار از بررسی پرونده پروژه پردیس‌بان در کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: موضوع پروژه پردیس‌بان از جمله موضوعاتی است که حقوق و مطالبات مردم را در پی دارد.

وی با اشاره به شکایات مطرح شده از تخلفات صورت گرفته در پروژه پردیس‌بان افزود: عمده شکایات زیان‌دیدگان از طرز کار دستگاه‌های اجرایی درباره دور مجوز به مجموعه پردیس‌بان بوده است در این شکایات آورده شده، با وجود صدور مجوز چرا فرایند قانونی فعالیت این مجموعه طی نشده است همچنین اگر مجوز برای ان مجموعه صادر نشده چرا مسئولان نظارتی پیرامون فعالیت این مجموعه نداشته اند که باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه با اشاره به جلسات بررسی شاکیان پرونده پردیس‌بان، متذکر شد پیرامون این موضوع جلسات متعددی درباره رسیدگی به مشکلات زیان دیدگان این پروژه  در کمیسیون اصل 90 برگزار شد و نهایتا مقرر شد، پروژه پردیس‌بان، که در قالب 66 طبقه پیش‌بینی شده بود به طور کلی منتفی شود و در قالب پروژه‌ای دیگر مجددا تعریف شود.

افضلی فرد در پایان خاطرنشان کرد: نتایج آخرین جلسه درباره تخلفات مجموعه پردیس‌بان به این نقطه ختم شد که پروژه جدید تعریف شود و این پروژه همه سهامداران پروژه پردیس‌بان را پوشش دهد تا این سهامداران به حقوق و مطالبات خود دست یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، پردیس بان ، اصل نود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار