سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تقويت اعتماد مردم به پليس با اعمال قانون توأم با تکريم

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان نظم و انضباط را سرلوحه کار پليس دانست و گفت: بايد با سرعت عمل و دقت در انجام وظايف، تيزبيني و اعمال قانون توأم با تكريم، اعتماد بيشتر مردم به پليس را تقويت كنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ايرج خاني پور" در "جلسه كميسيون عمليات"، گفت: پليس با تمام توان براي گسترده تر شدن چتر امنيتي در سطح شهرستان تلاش مي كند و خدمت به مردم را از افتخارات خود مي داند. 

وي ادامه داد: پليس براي حفظ و ارتقاء امنيت جامعه نياز به مشاركت حداكثري نهادها و اقشار مختلف مردم دارد؛  آموزش از مهم ترين مولفه ها در فعاليت هاي پليس به شمار مي رود.  

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه رويكرد امنيت اجتماعي، برآيند تعامل و مشاركت همگاني همه اقشار جامعه است، گفت: توليد امنيت اجتماعي با ميزان احساس مسئوليت و مشاركت اجتماعي ارتباط نزديكي دارد و با افزايش ميزان تعاملات پليس و مردم، ساز و كارهاي بنيادي امنيت اجتماعي به جاي برخورد فيزيكي به گفت‌وگو تبديل مي‌شود. 

خاني پور تصريح كرد: پليس مأمن و پناهگاه مردم است و مردم نيز بهترين پشتيبان پليس در اجراي ماموريت‌ها محسوب مي‌شوند. 

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: پليس جامعه اسلامي با تكيه بر ظرفيت ها و توانمندي هاي خود و با بهره گيري از سرمايه هاي اجتماعي و مشاركت هاي مردمي، پاسخي مناسب و قابل قبول به مطالبات اجتماعي در حوزه نظم و امنيت مي دهد. 

وي اساس كار نيروهاي مسلح را نظم و انضباط دانست و اضافه كرد: همه ما مقيد به اجراي مقررات هستيم و بايد با رفتار خود مشاركت عمومي را افزايش داده و تلاش كنيم كه مردم، پليس را از خود بدانند. 

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به ماموريت هاي مهم پيشرو از جمله انتخابات گفت: بايد قدرت و توان تاثير گذاري خود را بالا ببريم و اين مسئله در موفقيت ماموريت ها بسيار حائز اهميت است. 

خاني پور بزرگترين نقش پليس در انتخابات را تامين امنيت خواند و تاكيد كرد: پليس با توجه به حضور پررنگ در متن جامعه و ارتباط با همه اقشار جامعه بايد در انتخابات همواره با بي طرفي كامل، رأي مردم را به خوبي امانتداري و نگهداري کند. 

اين مقام انتظامي، نظم و انضباط را سرلوحه کار پليس دانست و ادامه داد: بايد با سرعت عمل و دقت در انجام وظايف، تيزبيني و اعمال قانون توأم با تكريم، اعتماد بيشتر مردم به پليس را تقويت كنيم. 

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان اظهار داشت: برقراري نظم و امنيت از جمله وظايف پليس است و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري برخوردار باشد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.