سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

السبسی: دست های پلید قصد فتنه انگیزی در کشور دارند

رییس جمهور تونس گفت: دست هایی پلید برای فتنه انگیزی و سوء استفاده از اعتراض های مسالمت آمیز تلاش می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی تونس (وات)، السبسی جمعه شب در گفتگو با مردم از طریق شبکه اول تلویزیون این کشور پخش شد، افزود: امنیت و ثبات تونس مورد تهدید قرار گرفته است ولی برخلاف آنچه بسیاری تصور می کنند، کیان کشور در خطر نیست.
وی اضافه کرد: پس از آغاز اعتراض ها در 'قصرین' به دلیل افزایش بیکاری، دست هایی پلید و آلوده که همه وابستگی های حزبی آن ها را می دانند وارد کار و زار شد.
السبسی نسبت به نفوذ تروریست ها درمیان معترضان برای گسترش و افزایش بحران هشدار داد.
وی گفت : برخی از دزدان حرفه ای و راهزنان از اعتراض های مسالمت آمیز سوء استفاده کرده و برای انجام اقدام های خشن و تخریب اموال عمومی و خصوصی در میان معترضان نفوذ کردند و منع آمد و شد نیز برای مقابله با آن ها برقرار شد.
رییس جمهوری تونس بیان کرد: قانون وضع فوق العاده همچنان برقرار است و این قانون با نرمش بیشتر ولی به صورت جدی اجرا می شود.
وی از هرج و مرج رسانه ای از سوی رسانه های داخلی و خارجی انتقاد کرد و گفت: برخی از رسانه ها وضع کنونی را درک نمی کنند و به بحران دامن می زنند.
السبسی با اشاره به اعتراض های جوانان به بیکاری گفت: این تحرکات با توجه به شعار انقلاب که 'آزادی' و 'کرامت' بود، طبیعی و مشروع است زیرا کرامت و عزت بدون وجود شغل تامین نمی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.