سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شقاقی: همکاری با نیروهای مسلح وظیفه همه است

نایب رئیس فدراسیون کاراته می‌گوید، همه باید با نیروهای مسلح تعامل و همکاری داشته باشند و تعامل ما در این زمینه صد در صدی است.

شقاقی نایب رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مراسم اختتامیه بیست‌وسومین دوره مسابقات جام ولایت به مناسبت شهدای مدافع حرم با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به گفتگو پرداخت و پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در خصوص تعامل نیروهای مسلح و فدراسیون کاراته گفت: همه فدراسیون‌ها وظیفه دارند تا با نیروهای مسلح همکاری کنند. خوشبختانه ما هم تعامل صد در صد داریم چرا که نگینی رئیس هیات کاراته نیروهای مسلح از پیشکسوتان کاراته و نایب رئیس سبک‌های آزاد فدراسیون است و همین موضوع می‌طلبد که همکاری خوبی میان ما وجود داشته باشد.
 
شقاقی در پاسخ به این سوال که آیا تیمی از نیروهای مسلح در لیگ کاراته حضور دارد یا خیر عنوان کرد: 25 روز دیگر انتخابی تیم ملی آزاد کاراته برگزارمی‌شود و تیمی از نیروهای مسلح نیز در این مسابقات حاضر می‌شوند.
 
نایب رئیس فدراسیون کاراته در پایان در خصوص حضور کاراته کاران در مسابقات جام ولایت اظهار داشت: تعداد زیادی از بازیکن سربازها در این مسابقات حضور دارند و در بخش‌های آزاد و کنترلی حضور دارند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.