سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جام ایران زمین با حضور هفت تیم خارجی

یازدهمین دوره رقابت های کاراته بین المللی جام ایران فردا با حضو 7 تیم خارجی و 3 تیم داخلی در تهران آغاز به کار خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین ، که قرار است از فردا جمعه 2 بهمن ماه در دو بخش بانوان و مردان به ترتیب در سالن های ورزشی شهید کبکانیان و افراسیابی پایتخت برگزار شود، کاراته کاهای هفت تیم خارجی و سه تیم داخلی با هم به رقابت خواهند پرداخت .
از میان هفت تیم خارجی شرکت کننده در این دوره ، پنج تیم وارد کشورمان شده اند و 2 تیم باقی مانده نیز امروز وارد پایتخت می شوند و بدین ترتیب ،کاراته کاهای کشورمان در کنار حدود صدکاراته کا ، در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت .تیم های کره جنوبی هنگ کنگ گرجستان ارمنستان و عراق ، وارد تهران شده و تمرینات خود را آغاز کرده اند. تیم های افغانستان و آذربایجان نیز امروز به تهران می رسند.
مسابقات فردا جمعه با برگزاری رقابتهای کاتای تیمی و انفرادی و کومیته رده سنی نوجوانان و جوانان آغاز می شود و روز شنبه نیز کاراته کاهای کومیته رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی می روند. روز شنبه پایان این رقابت هاست و دیدارهای فینال کومیته به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد .
لازم به ذکر است نمایندگان ارشد و روسای شوتوکان wskf از کشورهای گرجستان، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان و آذربایجان وارد ایران شدند.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.