سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوشان روئینگ دریایی به تمرینات اضافه می شوند

مربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: برای حضوری موفق در بازی های آسیایی ملی پوشان روئینگ دریایی با تیم جوانان ادغام شدند.

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم روئینگ دریایی به خاطر حضور در بازی های آسیایی به تیم زیر نظر من پیوسته و تمریناتشان را از سوم بهمن آغاز می کنیم.

وی افزود: بهترین پاروزنان تیم بزرگسالان را به اردو دعوت کردیم و یک ماه و نیم آینده به اردوی برون مرزی ویتنام اعزام خواهیم داشت.

کبوتری در خصوص مسابقه روئینگ دریایی گفت: اولین سال است که فدراسیون آسیایی تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفته است و پاروزنان را برای آشنایی در این رشته باید ارتقا دهیم که به این منظور 6 پاروزن را به نفرات اصلی تیم اضافه کرده ایم و سوم بهمن اردو را در مریوان آغاز می کنیم تیم جوانان تا 24 بهمن و اردوی روئینگ دریایی تا 15 بهمن برگزار می شود.

وی در خصوص میزان آمادگی پاروزنان رشته روئینگ دریایی بیان کرد: بعضی از نفرات تمرین کافی نداشتند اما به عنوان مثال شجاعی که قبلا در بازی های آسیایی مدال کسب کرده است چون تمرین نکرده نمی توان حذفش کرد و به حضور در یک دوره اردو احتیاج دارد.

وی در خصوص تاریخ شروع مسابقات روئینگ دریایی تاکید کرد: مسابقات از 2 تا 15 مهر برگزار می شود که تا آن زمان باید آماده شوند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.