سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

نمایشگاه اجلاس سراسری نماز از فردا آغاز به کار می کند

جانشین ستاد اجرایی اجلاس سراسری نماز در قزوین گفت: نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان عطر حضور اول از فردا پنجشنبه آغاز به کار می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ایوب رحیمی اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان عطر حضور و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت سنجش و محاسبه واقع بینانه و خردمندانه تلاش های صورت گرفته در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز برگزار می شود.

وی افزود: آیین افتتاح این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سه هزار و 800 متر فضای نمایشگاهی برای برپایی نمایشگاه نماز پیش بینی شده است و با هماهنگی صورت گرفته 16 وزارتخانه و دستگاه اجرایی برای شرکت در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: دو سالن به مساحت 2هزار مترمربع برای غرفه آرایی پیش بینی شده که 168 مترمربع هم برای نمازخانه و 180 متر برای نصب صندلی و برپایی مراسم افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

جانشین ستاد اجرایی اجلاس سراسری نماز در قزوین اظهار داشت: 140 غرفه 12 متری برای نمایشگاه نماز پیش بینی شده که به دستگاه های اجرایی، کانون ها، مدارس و رسانه ها و ناشران اختصاص خواهد یافت.

وی اظهار کرد: از نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری،معاونان، مشاوران و مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و بخشداران تابعه، روسا و مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی،ائمه جمعه و جماعات شهرهای استان و شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای تابعه برای حضور در مراسم افتتاح این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

اجلاس سراسری نماز با شرکت معاون اول رئیس جمهور و 800 مهمان داخلی و سراسری 6 بهمن امسال در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نمایشگاه ، اجلاس ، نماز ، فردا ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.