سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

راهیابی دانش آموز نهاوندی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: یکی از دانش آموزان این شهرستان موفق شد با کسب رتبه برتر استان به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسین دارایی افزود: این دانش آموز علی فریادرس نام دارد و در دبیرستان تیزهوشان این شهرستان مشغول به تحصیل می باشد که در موضوع ریاضی با ارائه مقاله ای در رابطه با عبارات متقارن و نامتقارن در جشنواره شرکت نمود.

وی افزود: پس از ارائه مقاله در جشنواره خوارزمی از سوی داوران به عنوان طرح برتر استان اعلام و به مرحله کشوری راه یافت که مرحله کشوری آن در بهمن ماه برگزار می شود .

وی افزود: اهمیت طرح داده شده این دانش آموز به دلیل بحث در عبارات نامتقارن و متقارن است که تاکنون تعداد محدودی وارد آن شده اند و وی کوشیده که در مقاله خود عبارت اول و دوم را توضیح دهد .

گفتنی است، اهداف جشنواره جوان خوارزمی ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، مخترعان، نوآوران و فناوران برتر جوان، شناسایی، تقدیر و حمایت از استعدادها ی جوان در زمینه های مختلف علمی وفناوری است که همه ساله با ارائه اختراعات و ایده های نوین تحقیقاتی در زمینه های علمی ، ادبی ، ریاضی و فنی برگزار می شود.

امسال هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.