سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اختصاص بخشی از پول‌های بلوکه‌شده به تولید و صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ؛ اجرای برجام به ایجاد شرایط و بستر مناسب تولید برای تولیدکنندگان و صنعتگران کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، نورالله حسن‌زاده گفت:پس از اجرای این توافق‌نامه و رفع تحریم‌ها، تولیدکننده و صنعتگر داخلی می‌تواند فعالیت‌های مالی خود را از طریق بانک‌های بین‌المللی به صورت قانونی انجام دهند و دیگر مجبور نیست که برای خرید مواد و قطعات مورد نیاز خود هزینه‌های بالاتری را پرداخت کنند.

حسن‌زاده افزود: یکی از مسائلی که پس از اجرای برجام باید مورد توجه قرار گیرد، اختصاص بخشی از پول‌های بلوکه شده به تولید و صنعت است تا به این ترتیب شاهد حل بخشی از مشکلات این بخش باشیم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم، باید از تمام ظرفیت‌های خالی در بخش تولید و صنعت بهره ببریم که این مساله با اختصاص یافتن بخشی از پول‌های بلوکه شده دولت در دوران تحریم‌ها به تولید، امکان‌پذیر خواهد بود.

وی  بیان کرد: سرمایه‌گذاری مشترک خارجی با هدف واردات تکنولوژی روز و در اختیار قرار گرفتن بخشی از بازارهای صادراتی آن‌ها است تا به این ترتیب شرایطی مطلوب و فضایی آرام بر بخش تولید کشور حاکم شود.

انتهاي پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.