استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرایی شدن برجام و توفیقات پربازتاب آن در عرصه بین المللی، نشانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی با بیان اینکه برجام فرصت های جدیدی را فراروی نظام جمهوری اسلامی گشوده است ،تصریح کرد: استقبال کمپانی های اقتصادی از سرمایه گذاری در ایران بیانگر پیامدهای ارزنده برجام است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تلاش های مجاهدانه تیم هسته ای دولت تدییر وامید اشاره کرد و وافزود: حمایت قاطع مقام معظم رهبری ، قوای سه گانه و مشی خردمندانه دولت تدبیر وامید در ارتباط با نظام بین الملل اینک از جمهوری اسلامی یک قدرت کم نظیر ساخته است.

وی به سال ها روابط خصمانه و فشارهای سیاسی دشمنان به بهانه پرونده هسته ای اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در سایه وحدت و هم افزایی توانست حقانیت خود را اثبات و به پیروزی بزرگی در این عرصه دست یابد.

خادمی به تاثیر برجام در برجسته سازی نقش انکارناپذیر و قدرت تاثیر گذار ایران اسلامی در دیگر رویدادهای منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و افزود: اینک برجام فصل جدیدی از روابط ایران تجاری واقتصادی را برای کشورما با قدرت های بزرگ گشوده است که باید با برنامه ریزی و درایت از این ظرفیت بهره برداری بهینه کرد.

وی با بیان اینکه با وجود لغو تحریم ها، اقتصادی مقاومتی سرلوحه کاردولت در فعالیت های اقتصادی است، تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری خارجی ،کمک به رونق تولید داخلی و شکوفایی بخش صادرات از جمله راهکارهای کمک به اقتصاد و توسعه همه جانیه کشور است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: ملت ایران در 37سال گذشته با سعه صدر و ایستادگی به موفقیت های بزرگی در عرصه دانش هسته ای ، فناوری نانو ،صنایع دفاعی ، علمی پزشکی و صنعی دست یافته و این روند توسعه افتخارآفرین با توفیقات برجام دوچندان خواهد شد

انتهای پیام /س
برچسب ها: برجام ، اقتدار ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.