سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی خبر داد؛

تجلیل از علیرضا زرین دست به پاس نیم قرن کوشش درخشان سینمایی

در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره از علیرضا زرین دست، مدیر خوشنام و پرسابقه فیلمبرداری به پاس نیم قرن حضور درخشان و کوشش های بی همانند در سینمای ایران تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از امور رسانه ای  دومین جشنواره گزارش یک نگرانی، وحید ضرابی نسب افزود: تاریخ هنرهای تصویری ایران همواره مدیون نام های بزرگ و تاثیرگذاری است که برگ برگ کتاب سینما را درخشان تر کرده اند. علیرضا زرین دست هم بعنوان یکی از مفاخر و گنج های سینمای ایران همواره با نوآوری ها و ثبت لحظات ناب و قاب های ماندگار  خاطراتی تکرار نشدنی را رقم زده است.

وی گفت: در نشست اول شورای سیاستگذاری جشنواره از استاد جمشید مشایخی هنرمند اخلاق مدار و پیشکسوت سینمای ایران تجلیل شد و تا زمان اختتامیه علاوه بر استاد زرین دست از تعدادی دیگر از تاریخ سازان سینمای ایران تقدیر خواهد شد.

ضرابی نسب اضافه کرد: جشنواره گزارش یک نگرانی با  هدف و عنوان  نگاه مردمی به بحران کمبود آب از طریق فیلم و عکس موبایلی قصد دارد تا توجه عمومی را نسبت به کاهش شدید منابع آبی در ایران و لزوم اصلاح الگوی مصرف این مایع حیات به وجود آورد.

قائم مقام دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی همچنین از استقبال عالی مردم و هنرمندان از این جشنواره خبر داد و گفت: به همین دلیل و البته اهمیت جشنواره فیلم  فجر برای سینمای ایران، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا نیمه بهمن ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد :مدیران سایر بخش ها و اعضای هیات های انتخاب به زودی اعلام می شوند.

دومین جشنواره گزارش یک نگرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت ،شرکت آسان پرداخت ( آپ) برگزار می شود و زمان مهلت آثار تا 15 بهمن ماه است .



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.