سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده: از فوت احدی شوکه شدم/ فکر می‌کردم رضا به سلامت از بیمارستان مرخص شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رضا احدی از پیشکسوتان اسوه باشگاه استقلال است و خبر ناباورانه مرگ وی مرا به شدت اندوهگین و در شوک فرو برد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص درگذشت رضا احدی پیشکسوت فوتبال استقلال تهران اظهار کرد:این ضایعه یکی از دردناک ترین خبرهای دوران حضورم در مدیریت باشگاه استقلال است.
 
وی در ادامه افزود: احدی از لحاظ فنی و اخلاقی یکی از اسوه‌های باشگاه های استقلال بود و در گذشت چنین فردی فوتبال ایران را در ماتم فرو برده است.
 
افشارزاده بیان کرد: احدی بازیکنان خوبی را به عرصه فوتبال وارد کرد و به طور حتم آنها نیز از این ضایعه اندوهگین هستند.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از خبر فوت احدی شوکه شدم زیرا فکر می کردم وی قدرت تقابل با این بیماری را دارد و تنم با فوت او لرزید و به همین دلیل قصد داریم مراسم باشکوهی را برای این پیشکسوت باشگاه استقلال ترتیب دهیم.
 
افشارزاده در پایان گفت:من این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش به خصوص فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال و هواداران این تیم تسلیت عرض می کنم و امیدوارم شاهد چنین فقدان‌هایی در آینده نباشیم و قدر پیشکسوتان و زحمت کشان عرصه ورزش را بیش از گذشته بدانیم، آرزوی شادی روح و غفران الهی برات درگذشته و صبر برای بازماندگان خواستاریم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.