پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فعالیت برخی افراد ناپاک امثال رضا احدی را دلزده و از فوتبال دور کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص درگذشت رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:احدی از لحاظ فنی و اخلاقی یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال بود و من از خبر ناگهانی فوت وی بسیار متاثر هستم.
 
وی افزود: آن مرحوم با آن سابقه درخشان در دوران بازیگری خود به دلیل نامهربانی برخی افراد بهای لازم را ندید و به حق واقعی خود در فوتبال ما دست نیافت.
 
وی ادامه داد: منزوی شدن پیشکسوتان نامدار فوتبال و مرگ آنها در سکوت در ایران عادی شده است اما به طور حتم برای تشییع پیکر وی شاهد حضور پرشمار افرادی هستیم که تنها برای خودنمایی به زیر تابوت احدی می روند، آنها باید از درگذشت امثال احدی درس بگیرند اما همچنان به رفتار زشت خود ادامه می‌دهند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل حضور بر بالین احدی تشکر می‌کنم اما برخی انسان نماها در این باشگاه حضور دارند که به فعالیت‌های ناپاک خود ادامه داده و سد راه حضور احدی‌ها در تیم بزرگ استقلال می‌شوند.وی ستاره‌هایی چون آندرانیک تیموریان ،مجتبی جباری، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و میرطالب لو و خسرو حیدری را کشف و به تیم محبوب خود کمک کرد اما ناملایمتی ها اجاره نداد در تیم بزرگسالان استقلال مربی گری کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار