سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فولادمبارکه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی شد

رعایت الزامات استاندارد مدیریت انرژی مهمترین معیار ارزیابی شرکت بین المللیSGS سوئیس برای اعطای گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی (ISO 50001:2011) به فولاد مبارکه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : فولادمبارکه یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی در کشور است و هرگونه بهبود و کاهش مصرف، تأثیر به سزایی در بهبود شاخص های محیط زیست خواهد داشت که این مهم یکی از مسئولیت های اصلی این شرکت در قبال جامعه و نسل آینده است.

مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان با بیان اینکه کاهش مصرف، منجر به کاهش هزینه های شرکت می شود، گفت: با توجه به فضای رقابتی کنونی در صنعت فولاد از این منظر نیز اهمیت مدیریت انرژی بیشتر نمایان می شود.
سبحانی گفت: توسعه و تعمیق سیستم های مدیریتی یکی از راهبردهای مهم است و نگاه این شرکت در این حوزه فقط کسب گواهینامه نیست، بلکه اصلاح فرآیندها و ساختار ها و کمک به بهبود مستمر و رشد و تعالی سازمان است.
وی افزود: امیدواریم استقرار این سیستم کمک شایانی به بهبود و بهینه سازی مصرف انرژی در سازمان کند.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفت : صدور گواهینامه استاندارد ISO 50001:2011از تاریخ 19 لغایت 23 دیماه با حضور سه نفر از ممیزان شرکت SGS سوئیس برگزار و کلیه نواحی تولیدی، انرژی و سیالات، دفترفنی تعمیرات، خرید، آموزش، امور مهندسی و تضمین کیفیت مورد ممیزی قرارگرفتند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید سالانه حدود چهارمیلیون و200 هزارتن، در سال 50 درصد فولاد کشور را تامین می کند

انتهای پیام/ف
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.