سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برپایی ۱۳۵ محفل قرآنی در روستاهای کردستان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجداستان کردستان گفت:۱۳۵محفل انس باقرآن باعنوان«همگام با قرآن»باهمکاری بخشدارانفرمانداران وباحضورقاریان برجسته کشوری همزمان با این ایام سالگردپیروزی انقلاب اسلامی درروستاهابرپامی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ کامل گلباغی،با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه فجر سال جاری در کانون‌های مساجد، گفت: ۱۰ کانون فرهنگی ـ هنری همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی این ایام در استان کردستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: ۱۳۵ محفل انس با قرآن با عنوان «همگام با قرآن» با همکاری بخشداران و فرمانداران و با حضور قاریان برجسته کشوری همزمان با این ایام در روستاها برپا می‌شود.

گلباغی بیان کرد: تجهیز کانون‌های فرهنگی ـ هنری و کتابخانه‌های مساجد، ارسال محصولات فرهنگی به کانون‌ها، برگزاری «زنگ انقلاب» در روز ۱۲ بهمن، برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مساجد از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد استان کردستان افتتاح طرح کارآفرینی، فضاسازی محیطی در مساجد، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا را بخش دیگری از برنامه‌هایی نام برد که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.